עמיר קרן הגדלת מכירות בשיטת הגישור

סדנאות, קורסים, ניהול מערכי מכירות

*שם:  
*טלפון:  
אימייל:  
*הערה:  


  • פגישת עבודה להגדלת המכירות שלך באופן מיידי

    פגישת עבודה ממוקדת הנמשכת כשעתיים שבסיומה תצא עם תסריט שיחה ותכנית פעולה שיגדילו את המכירות שלך באופן מיידי!

     

    איך זה יקרה?

    • נאבחן את תהליכי המכירות שלך

    • נבחן את מיומנויות המכירה שלך

    • ננתח את אופן העברת המסרים שלך ללקוחות

    • נבדוק את אופן התמחור שלך

     

    איך תסתיים הפגישה שלנו?

    1. יהיה לך תסריט שיחה ייחודי לעסק שלך

    2. תהיה לך תכנית פעולה כיצד להגדיל מכירות באופן מיידי

    3. אלמד אותך איך להעלות מחיר ללקוחות קיימים

    4. נבנה חבילות ייעודיות כדי להגדיל את סל המוצרים של הלקוחות

     

    מה יקרה אם לא המכירות בעסק לא יגדלו?

    במקרה כזה, אני אנתח באופן אישי במשך שבוע (בטלפון) את כל פגישות המכירה שלך שלא נסגרו וזאת כדי לעזור לך לשפר את מיומנויות המכירה שלך. 

     

    רוצה להגדיל את המכירות והרווחים בעסק שלך? שלח הודעה כעת. 


     
  • כתיבת טמפלט מנצח להצעות מחיר

    הצעת המחיר היא חלק בלתי נפרד מתהליך המכירה אך לעיתים הצעת המחיר בנויה ומנוסחת כך שהיא יוצרת תחושת חוסר בטחון אצל הלקוח הפוטנציאלי. הצעת המחיר חייבת לשמור על הבידול שלך ולהציג את הערך שאתה נותן ללקוח.

    הצעות מחיר שבנויות לא נכון גורמות ללקוחות פוטנציאליים לוותר על הרכישה ממך למרות שהייתה לכם פגישת מכירה מעולה.

    מבנה הצעת המחיר פוגע בתהליך המכירה שלך:

     מבנה הצעת המחיר שלך אינו מכירתי

    נוסח הצעת המחיר שלך מרתיע את הלקוחות

    הצעת המחיר שלך מציגה אותך באופן שלילי

    בהצעת המחיר שלך יש התניות וקנסות ללקוח

    הצעת המחיר אינה מציגה את הבידול שלך לעומת המתחרים

    הצעת המחיר היא חלק משלים לתהליך המכירה והיא כלי נוסף בארגז הכלים שלך שעוזר לך להגדיל מכירות ולסגור יותר עסקאות. עליך לראות את הצעת המחיר שלך כאיש המכירות הכי חשוב בעסק שלך.

     הצעת המחיר היא איש המכירות שלך

    שלח/י אלי את טופס הצעת המחיר שלך ואכין לך סט המלצות לכתיבת טמפלט מנצח להצעת מחיר ייחודית לעסק שלך שיעזור לך לסגור יותר עסקאות!


    ציין בהודעה את קוד הקופון 76332 ותקבל הנחה של 50%!

    במקום 1487 ש"ח שלם רק 744 ש"ח כולל מע"מ!


     
  • קורס מכירות בשיטת הגישור

    קורס אקטיבי המשלב כלים ושיטות לניהול תהליכי מכירה, יחד עם סימולציות וחשיבה יצירתית ומאפשר למשתתפים לחוות את השיטות והטכניקות ובכך להקל את היישום באופן מיידי כבר מהשיחה עם הלקוח הבא.

    הקורס בנוי על שיטה ייחודית שעמיר פיתח במשך השנים לניהול "תהליכי מכירה משתפת" ההופכים את הלקוח לשותף לתהליך המכירה. בניהול תהליכי מכירה משתפת משתמשים בעקרונות מעולם הגישור תוך התייחסות לאינטרסים של הקונה/מוכר, כיצד נכון להתכונן לפגישת מכירה, שפת הגוף ככלי עזר להעברת מסרים, ניהול התנגדויות ופירוק חומות ההגנה של הלקוח.

    הקורס מותאם אישית לכל חברה או ארגון בהתאם לקהל היעד ותחום הפעילות ועפ"י ההגדרות שקובע מנהל החברה. לפרטים נוספים והתאמת תכני הקורס לצרכי החברה שלך שלח הודעה.

  • סדנה "ניהול מו"מ בשיטת הגישור"

    בסדנה מקבלים המשתתפים כלים מקצועיים ופרקטיים לניהול מו"מ אפקטיבי תוך שימוש בעקרונות הגישור. הסדנה משלבת שיטות לניהול מו"מ מקצועי יחד עם סימולציות המאפשרות למשתתפים לחוות את התהליך באופן אישי.

    המשתתפים לומדים כיצד לנהל את תהליך המו"מ ולא להיגרר אחרי הצד השני, כיצד להתכונן לתהליך המו"מ, מדוע חשוב להבין באיזה סוג מו"מ אתה מעורב, קביעת יעדים למו"מ, איתור האינטרסים הסמויים ושימוש נכון בשפת הגוף ככלי עזר בתהליך המו"מ.

    הסדנה מובילה לשינוי החשיבה בניהול תהליך המו"מ והפיכתו לתהליך משתף ורותם, המאפשר מענה לאינטרסים של כל הצדדים המשתתפים. בסיום הסדנה, יהיו למשתתפים כלים לניהול מו"מ מקצועי, והבנה כיצד להתכונן לתהליכי מו"מ עסקיים! 

    הסדנה מותאמת אישית לכל חברה או ארגון בהתאם לקהל היעד ותחום הפעילות ועפ"י ההגדרות שקובע מנהל החברה. לפרטים נוספים והתאמת תכני הסדנה לצרכי החברה שלך, שלח הודעה.

  • הרצאה "לפנים משורת הדין" - שירות לקוחות

    הרצאה אקטיבית המחברת את שירות הלקוחות עם תהליך המכירה על מנת לתת מענה הולם ומהיר ללקוח פונה וכמו כן להפוך לקוח מתלונן ללקוח משלם.

    שירות לקוחות בשיטת הגישור נציגי השירות לומדים להבין את הגישה האמוציונלית של הלקוח, כיצד להפוך אותו מלקוח מתלונן ללקוח שמקשיב להצעות לפתרון. ואיך להפוך לקוח מתלונן ללקוח משלם ושגריר של החברה.

    בהרצאה יבחנו האינטרסים הפועלים על הצדדים, כיצד הלקוח חושב, נבחן האם הלקוח שלכם פראייר ויינתנו כלים להסרת חומות ההגנה של הלקוח ע"י רתימתו לתהליך והפיכתו לשותף לפתרון. בהרצאה משולבות סימולציות ודוגמאות להמחשה.

    להתאמת תכני ההרצאה לדרישות הארגון שלך שלח הודעה.

BizMakeBiz פותח ע"י